Klantenservice

Gratis Bezorging NL & BE + PostNL Locatie

Xenses gelooft in het geven van excellente service, het verwennen van al onze klanten, gratis 24 uurs bezorging - volgende dag levering - met PostNL op werkdagen voor klanten in Nederland en België hoort bij die filosofie. Bestel voor 16.00 uur op werkdagen voor levering op de volgende PostNL werkdag. Tijdens de check-out heeft u ook de mogelijkheid, indien mogelijk op uw adres, om te kiezen voor een bepaalde leverdag (tot een week vooruit), een levermoment, tegen betaling levering in de avonduren en bezorging bij een PostNL locatie. Let op, door drukte rondom bijzondere dagen als Black Friday, Valentijn en Kerst kan de volgende dag, 24 uurs, levering door PostNL niet gehaald worden, houd u daamee rekening a.u.b.

 

Discreet

- De bestelling wordt met persoonlijke aandacht met de hand voor u ingepakt en daarna in een neutrale verzenddoos verzonden.
- Op het afschrift bij betaling met Mastercard en Visa wordt de naam Xenses niet vermeld.
- De pakbon/factuur wordt bij de bestelling in de doos verzonden, niet aan de buitenzijde.
- De bestelling wordt alleen op het door u opgegeven adres afgegeven, niet bij de buren, tenzij u anders aangeeft in de check-out.
- De afzender op het pakket is Exorior Added Value BV, niet Xenses.

 

Klanten uit België

Xenses heet ook onze klanten uit België van harte welkom, de PostNL bezorging in België is gratis voor u. Voor onze Belgische klanten is er de keuze om na betaling de bestelling ook zelf op te halen; het kantoor van Xenses ligt dicht bij de Nederland-België grens (<10 km) en is gevestigd op De Dieze 15, 5052 TM Goirle (onder Tilburg, Nederland). Bij het bestelproces wordt deze keuzemogelijkheid aangegeven. U kunt bellen voor het maken van een afspraak op +31 (0)6 10539011. Let op, Xenses is geen winkel en heeft alleen een kantoor aan huis. U kunt daarom alleen uw pakketje komen afhalen aan de deur na online betaling. Ook kan de bestelling verzonden worden met PostNL, levering gebeurd meestal binnen 24 uur, de volgende werkdag, wanneer u besteld voor 16.00 uur op werkdagen. Xenses geeft ook voor pakketten naar België een track en tracecode af, in sommige gevallen wordt bij niet thuis, het pakket bij de buren afgeleverd. Door de discrete verpakking en de naam Exorior Added Value als afzender, hoeft dit geen probleem te zijn. Nu ook levering op PostNL locaties in België en vooruit geplande levering.

Betalingen kunnen gedaan worden met Creditcard (Visa of Mastercard), PayPal, bankoverschrijving en MisterCash.

Discreet:
Uw bestelling wordt zorgvuldig ingepakt in een neutrale verzenddoos met afzender Exorior Added Value BV.
De pakbon/factuur zal worden ingesloten en niet aan de buitenzijde worden bevestigd.
Bij betaling met creditcard wordt op het afschrift de naam Xenses niet vermeld. 

 

Ruilen en retourneren

Per 30 juni 2015 gelden de volgende voorwaarden voor ruilen en retourneren:

Het assortiment van de Xenses boetiek bestaat uit prachtige producten van een goede tot zeer goede kwaliteit en in onze online boetiek vindt u bij elk artikel zeer uitgebreide informatie over het product. Toch zou het af en toe kunnen voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop, of dat lingerie niet goed past. 

Voor ons is het erg belangrijk dat u als klant tevreden bent met uw aankoop, daarom kunt u vaak het artikel binnen 30 dagen na leverdatum ruilen of retourneren, ook als het een sale of korting artikel betreft. Neemt u a.u.b. eerst en zo snel mogelijk contact op via klantenservice@xenses.nl (dit is niet verplicht, wel gewenst). En leest u de voorwaarden hieronder om te kunnen ruilen of retourneren eerst goed door.

Voorwaarden:

-Vooraf uw retour of ruiling graag aanmelden via klantenservice@xenses.nl, dit is niet verplicht, wel gewenst. U heeft het recht  zonder opgaaf van reden het artikel retourneren.
-Gebruikt u het standaard modelformulier voor retournering, dit is niet verplicht, wel gewenst. U kunt dit formulier hier downloaden. Gebruikt u dit formulier niet, stuur dan een briefje mee met al uw gegevens en de bestelgegevens zodat we uw retour kunnen koppelen aan uw bestelling.
-Ruilen of retourneren kan alleen binnen 30 dagen na leverdatum. 
-Stuur het product in originele nieuwstaat met alle toebehoren retour.
-Om hygiënische reden kunnen intieme producten en intiem te gebruiken producten waarvan de verpakking is geopend niet geruild of geretourneerd worden. Deze producten zijn voorzien van een zwarte verzegeling sticker, bij openen, schade, of het ontbreken van deze sticker vervalt uw retourrecht. Denk bijvoorbeeld aan (intieme) sieraden, seksspeeltjes, ball gags, massage tools, parel strings, seks hulpmiddelen. Contacteer Xenses wanneer u niet zeker weet of een product geretourneerd kan worden.
-Verzegelde producten zoals dvd's, olie, panties, kousen, glijmiddel, gels en balms kunnen na openen ook niet geretourneerd worden.
-Speciale maatwerk-artikelen, of producten die speciaal voor u worden gemaakt, kunnen niet geretourneerd worden.
-Onze luxe lingerie is vaak delicaat en kwetsbaar. Om in nieuwstaat terug te kunnen sturen het verzoek om er voorzichtig mee om te gaan. Pas bijvoorbeeld altijd de lingerie over uw onderkleding, houd een slip onder de lingerie aan. Pakt u a.u.b. ook de lingerie weer netjes in voor een retournering om beschadiging tegen te gaan.
-Mocht het product tijdens het retour transport zijn vermist kunt u Xenses daar niet verantwoordelijk voor houden. Ons advies is om uw retour aangetekend en verzekerd via een pakketdienst  aan ons retour zenden om het risico voor uzelf  zo klein mogelijk te houden, u kunt bij verlies of beschadiging dan de pakketdienst aansprakelijk stellen.
-Bij een retour ontvangt u het aanschafbedrag retour op het door u gebruikte betalingsmiddel binnen 14 dagen na uw herroeping, Xenses wacht tot uitbetaling tot na ontvangst van uw retour, of na uw aantoning van retourzending. De door u gemaakte verzendkosten van de retournering aan Xenses worden niet aan u vergoed, Xenses betaalt namelijk al de bezorgkosten voor een standaard PostNL bezorging aan u.
-Bij een ruiling wordt het nieuwe product binnen 8 werkdagen aan u verzonden zodra het geretourneerde product in nieuwstaat door Xenses is ontvangen.
-De letterlijke tekst vanuit Webshop Keurmerk per 1 juli 2015: ''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

Mocht u vragen hebben over de retour- en ruilprocedure aarzel niet en stuurt u dan een e-mail naar klantenservice@xenses.nl

Ons retouradres is:

Exorior Added Value BV 
Retouren
De Dieze 15
5052 TM Goirle
Nederland

Product defect?
Indien u een product heeft gekocht waar u garantie op heeft en deze raakt defect door normaal gebruik binnen de garantieperiode, neemt u dan contact op via klantenservice@xenses.nl. Samen met u gaan wij kijken naar de beste oplossing. Vaak is dat eerst reparatie, dan vervanging, of een restitutie wanneer beide andere opties niet mogelijk zijn.

U kunt het defecte artikel plus accesoires retour verzenden naar:

Exorior Added Value BV
De Dieze 15
5052 TM  Goirle
Nederland

 

Betaalmogelijkheden

Op dit moment zijn dat: IDEAL, Visa, Mastercard, Mister Cash, Bankoverschrijving, Fashioncheque, American Express, PayPal, Klarna.
IDEAL; beveiligd en direct online betalen via uw eigen bank via online bankieren. 
VISA en Mastercard: beveiligd online betalen met uw creditcard. Discreet: hierbij wordt de naam Xenses niet vermeld op het creditcardafschrift.
Bankoverschrijving: betalen wanneer u dat uitkomt, u ontvangt een mail met de betaalgegevens en u betaald met een papieren overschrijving van uw bank of alsnog via online bankieren. Na ontvangst van de betaling wordt  uw bestelling aan u verzonden. Let op, bij een bankoverschrijving duurt het langer voordat wij de betaling binnen hebben, dit kan enkele werkdagen duren, ook al betaalt u alsnog met IDEAL achteraf. Dit heeft te maken met het feit dat uw betaling niet meer automatisch is gelinkt met uw bestelling, bij betalingen met IDEAL direct bij de bestelling krijgen wij de betaling wel bijna direct binnen.
Fashioncheque: Xenses is als één van de weinige erotische boetieks aangesloten bij Fashioncheque. Fashioncheque neemt alleen de meest smaakvolle erotische boetieks op in haar formule. Wij zijn dan ook heel blij dat u bij ons met de Fashioncheque kunt betalen bij het afrekenen, als het saldo niet toereikend is kunt u kiezen uit bijbetaling met een van de andere betalingsmogelijkheden.
PayPal: u betaalt met uw PayPal account.
American Express: online betalen met uw creditcard.
Klarna:  Nu alleen nog voor Nederland en Duitsland. Achteraf betalen is een uitkomst als het gaat om eenvoudig en veilig betalen. U ontvangt altijd uw producten voordat u ze betaalt. U betaalt het gehele bedrag binnen 14 dagen aan Klarna, zij declareren aan u en keren het aankoopbedrag uit aan Xenses. Let op, er vindt eerst een snelle krediet-check tijdens de check-out plaats door Klarna waardoor het soms kan gebeuren dat u Klarna niet kunt gebruiken. Redenen kunnen zijn:  Het aankoopbedrag is te hoog, eventuele andere aankopen met Klarna waardoor uw limiet is bereikt, onvoldoende gegevens zijn opvraagbaar, enz.  U kunt in deze gevallen kiezen voor een van onze andere betaalmogelijkheden. Xenses heeft geen enkele invloed over de Klarna krediet-check uitkomst, mocht u daar vragen over hebben kunt u direct contact opnemen met Klarna: www.klarna.com.

Voor onze Belgische klanten: Zie item Klanten uit België.

 

Cadeau Geven?

Wilt u uw bestelling als cadeau geven?  

- Tijdens het afrekenen heeft u de mogelijkheid aan te geven dat uw bestelling een cadeau is, daarbij kunt u optioneel de afzender en ontvanger benoemen en een cadeauboodschap achter laten. Deze boodschap wordt op een Xenses cadeaukaartje bevestigd en toegevoegd aan het cadeau.
-Elke bestelling, cadeau of niet, ziet Xenses als een persoonlijke luxe verwennerij, daarom wordt elke bestelling stijlvol ingepakt in het signatuur goud met zwart Xenses cadeaupapier of verpakking en satijnen lint.
-U kunt het adres van de ontvanger aangeven bij het afrekenen, uw cadeau gaat dan direct naar de ontvanger.
-Bij elke bestelling ontvangt u een track- en tracecode waarmee u de verzending kunt volgen, u kunt zien wanneer uw cadeau wordt bezorgd.

Deze Xenses service zien wij als een vanzelfsprekendheid, er worden hiervoor geen extra kosten in rekening gebracht. Heeft u nog aanvullende vragen of wensen? Stuurt u dan een e-mail naar klantenservice@xenses.nl

 

Contact

Xenses is een handelsnaam van:

Exorior Added Value BV

Adres:

De Dieze 15

5052 TM  Goirle

Email: info@xenses.nl 

De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 10:30 uur tot 17.30 uur.

Vaak kunt u ons ook in de avond- of weekenduren bereiken via e-mail, wij proberen u altijd zo snel mogelijk te helpen.

Telefoonnummer: +31 (0) 6 10539011

KVKnummer:18085709

BTWnummer:NL 817196559B01



Klachtenafhandeling

Xenses doet haar uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Heeft u toch een klacht, dan vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice.
U kunt een brief sturen naar: Exorior Added Value BV, T.a.v. Klantenservice, De Dieze 15, 5052 TM Goirle of digitaal via de link contactpagina: Contact.
Wij nemen uw klacht binnen 48 uur (op werkdagen) in behandeling indien u via het online contactformulier gebruik maakt.
Indien u een klachtenbrief stuurt nemen wij deze binnen 7 werkdagen in behandeling.
U krijgt een email met daarin een bevestiging van uw vraag/klacht indien u via het contactformulier gebruik maakt.

Daarnaast wil Xenses u wijzen op de mogelijkheid een eventueel geschil aanhanging te maken bij de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.
U kunt voor nadere informatie op deze link klikken voor artikel 17 van de algemene voorwaarden van Xenses inzake geschillen.

 

Onderhoud en reiniging van uw producten

Onderhoud en reiniging van uw producten: Voor het eerste en daarna na elk gebruik raden wij u aan het  product grondig te reinigen. Dit kan bijvoorbeeld met handwarm water en een zachte zeep. Pas op dat de elektronische delen die niet waterproof zijn NIET in contact komen met water. Droog het goed af. Indien het product op batterijen werkt, haal deze er dan uit wanneer u het niet gebruikt.

Tip: Een beetje glijmiddel rondom zorgt voor een prettig en aangenaam gevoel bij het inbrengen en tijdens het gebruik van uw producten.

Waarschuwing: Onze producten zijn uitsluitend voor volwassenen en zijn dus geen kinderspeelgoed. Bewaar ze daarom buiten het bereik van kinderen. Wees ook op uw hoede bij anaal gebruik. Zorg ervoor dat u goed grip blijft houden, omdat er kans is dat het speeltje naar binnen gezogen wordt. Als uw product beschadigd raakt, bescherm dan uzelf en uw partner en gebruik het dan niet meer.

Wees goed voor het milieu: Onze producten zijn allemaal gemaakt van veilige kunststoffen en bezitten vaak een elektronisch component. Gooi de oude, afgedankte producten daarom in de juiste afvalbak. Indien van toepassing is het beter om oplaadbare batterijen te gebruiken. Gooi ook de oude batterijen in de daarvoor bestemde afvalbak, of lever ze in. Batterijen zijn schadelijk voor ons milieu en horen niet thuis bij het gewone huisafval. De verpakkingsmaterialen zijn vaak milieu vriendelijk (PET en karton) en kunnen worden gerecycled. 

 

Zijn de silicone producten van Xenses veilig?

Het antwoord is ja! Alle producten die worden verkocht op de website zijn met zorg uitgekozen. Dat houdt in dat we naast kwaliteit, design en garantie ook de veiligheid van de artikelen controleren. Er zitten geen weekmakers in onze producten en ze zijn gemaakt van niet poreuze materialen, zodat er geen bacteriën in kunnen komen.

Onze producten zijn vaak gemaakt van een van de volgende materialen:

Siliconen
Siliconen voelen net als uw huid zacht aan. Verder heeft silicone de fijne eigenschap om snel op temperatuur te komen en deze temperatuur lang vast te houden. Siliconen zijn geurloos, smaakloos, niet poreus, kleurvast en hypoallergeen. U zult dus geen kans lopen op een allergische reactie. Wanneer u glijmiddel gebruikt bij silicone producten moet dit glijmiddel op waterbasis zijn. Een ander soort glijmiddel zal de producten aantasten.

TPE
TPE voelt rubberachtig aan en is net als siliconen hypoallergeen, het is een zeer hygiënisch materiaal omdat het gemakkelijk schoon te maken is. U kan producten welke gemaakt zijn van TPE gebruiken met glijmiddel op zowel water als siliconen basis.

Hardplastic
Hardplastic ofwel ABS is een veelgebruikt materiaal bij sensuele producten. Dit komt omdat ABS trillingen zeer goed doorgeeft.
U kan bij ABS producten zowel glijmiddel gebruiken op water als op siliconen basis.

RVS , goud, platina, glas, titanium, aluminium, ceramiek, natuursteen
Producten gemaakt van deze materialen zijn ook veilig, ze zijn hypoallergeen, niet poreus, reukloos en worden meestal gebruikt voor de meer exclusieve producten. Ze geven vibraties heel goed door en bezitten ook fijne temperatuureigenschappen. U kan ze, voordat u ze gaat gebruiken, heerlijk warm of koud maken. Dit doet u door ze onder de warme of koude kraan te houden ( bij sommige producten staat precies vermeldt hoe u dit kunt doen). Pas wel op dat ze niet te warm of koud worden, dit kan schadelijk zijn voor uzelf of de producten. Producten van deze materialen kunnen veilig worden gebruikt met alle soorten glijmiddel.

 

Veel gestelde vragen

Waarom heeft Xenses een levertijd van wisselend 1 tot ? werkdagen?
Xenses heeft een aantal zeer exclusieve producten in haar collectie, dit zijn producten die speciaal op bestelling uit het buitenland worden gehaald en vaak ook met de hand op bestelling worden gemaakt. Hiervoor gelden soms lange levertijden en bestaan er zelfs wachtlijsten. Het grootste deel van onze collectie heeft Xenses op voorraad, levering gebeurd dan meestal de volgende dag, binnen 24 uur, wanneer besteld voor 16.00 uur op werkdagen.

Waarom heeft Xenses niet de gehele collecties in haar webshop van de gepresenteerde merken?
De visie en missie van Madame Isabella is het brengen van alleen stijlvolle en kwalitatief hoogwaardige producten in haar onine boetiek. Sommige producten vallen niet onder die Xenses-standaard of zijn al oververtegenwoordigd door andere merken of boetieks en zijn daarom niet in haar selectie opgenomen. Madame Isabella bezoekt diverse branche-gerichte beurzen per jaar om op de hoogte te blijven van de actuele ontwikkelingen en te kijken of er nieuwe merken of collecties zijn die (beter) passen in de Xenses-formule.

Heeft Xenses een webshopkeurmerk?
Ja, wij zijn aagensloten bij de stichting webshop keurmerk, u kunt dit zien aan het keurmerk logo op de homepage, wanneer u erop klikt komt u op de pagina van de stichting webshop keurmerk terecht voor meer informatie over waar het keurmerk voor staat.

Zijn de prijzen op de webshop al inclusief BTW?
Ja, alle prijzen genoemd in de webshop zijn al inclusief BTW.  Tenzij anders vermeld. Voor Non-EU klanten en VAT geregistreerde bedrijven buiten Nederland, bieden wij automatisch TAX-FREE shopping aan, de BTW vervalt dan tijdens de check-out. Bij bedrijven wordt een VAT check gedaan voordat de BTW vervalt.

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Xenses gelooft in het geven van excellente service, het verwennen van al onze VIP klanten, gratis bezorging in Nederland en België hoort bij die filosofie.

 

Nieuwsbrieven

U kunt zich inschrijven voor onze Xenses Secrets (Nieuwsbrieven) met daarin informatie over onder andere de nieuwste merken, collecties en kortingen. De inschrijf link vind u helemaal (rechts) onderaan de site.

U kunt zich uitschrijven met de link onderaan de nieuwsbrief.
Of u stuurt ons een e-mail via klantenservice@xenses.nl met het verzoek voor uitschrijving onder vermelding van het correcte, bij ons bekende e-mailadres, dan verwerken wij dat graag voor u. Het kan zijn dat in het laatste geval u toch nog een laatste nieuwsbrief ontvangt, omdat uw uitschrijving dan nog niet handmatig door ons is verwerkt.

Staat uw vraag er niet bij? Mail uw vraag dan aan klantenservice@xenses.nl, wij zullen u zo snel mogelijk antwoord geven.

Hi there,

Would you like to continue using our English boutique or stay in our Dutch Boutique?

Please choose:

Hoe kan ik u helpen?
Welkom in de zinnenprikkelende wereld van Xenses. Hoe kan ik u helpen? Uw vraag of opmerking wordt snel beantwoord. Warme groet, Madame Isabella